G-Power Bi-Tronik III „GP Edition 30 Years"
- Szczegóły
- Kategoria: G-power
- Utworzono: środa, 23, październik 2013 21:59
Moc z elektroniki, czyli G-Power Bi-Tronik III „GP Edition 30 Years", to propozycja dla tych wszystkich, którzy oczekują odczuwalnego przyrostu mocy i momentu obrotowego za rozsądną cenę i bez konieczności wykonywania żadnych poważniejszych modyfikacji mechanicznych.
„First class performance" – tymi słowami załoga firmy G-Power określa swoją działalność i z całą pewnością jest to prawda, bo na modyfikacjach samochodów BMW G-Power zna się jak mało kto. Ostatnio pisaliśmy o atrakcyjnych rabatch jakimi objętę zostały zestawy kompressorów G-Power dedykowane do BMW M3 E9x, a tym razem mamy coś dla właścicieli samochodów BMW z rodziny „F", czyli najnowszych modeli serii 5,6,7 oraz M5 i M6. G-Power nie ustaje w obchodach swojej 30. rocznicy, dlatego też w ofercie firmy pojawiły się ciekawe propozycje dotyczące elektronicznych modyfikacji najnowszych silników BMW V8 4,4l biturbo, które montowane są w BMW 550i, 650i, 750i oraz M5 i M6. Oferta dotyczy również samochodów z napędem xDrive.
M-Power / Bi-Tronik III - stage 1
W przypadku aktualnie produkowanych BMW M5 i M6, pierwszy „stage" modyfikacji G-Power Bi-Tronik III ogranicza się do wymiany oprogramowania sterującego pracą silnika. Warto zwrócić uwagę, że G-Power w przeciwieństwie do większości innych firm tuningowych nie tworzy oprogramowania na bazie tego, co oferuje producent. Software G-Power tworzony jest całkowicie od zera, co pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału silnika przy jednoczesnym zachowaniu jego fabrycznej żywotności. Oprogramowanie G-Power pozwala na podniesienie mocy i momemntu obrotowego silników BMW M5 F10, M6 F12/F13 oraz BMW M6 Gran Coupe F06 z 560 KM i 680 Nm do 625 KM i 777 Nm lub 645 KM i 810 Nm!
M-Power / Bi-Tronik III - stage 2
Jeśli mocy wciąż będzie Waszym zdaniem zbyt mało, to i w tym przypadku mamy coś specjalne dla Was. Dalsze zmiany wymagają jednak pewnych modyfikacji fabrycznego układu wydechowego, co jest związane z koniecznością obniżenia tzw. ciśnienia zwrotnego w układzie wydechowym. W ofercie PMS Experience Exclusive Tuning dostępne są sportowe katalizatory, końcowe tłumiki oraz kompletne układy wydechowe G-Power wykonane z najwyższej jakości stali oraz tytanu. W rezultacie, decydując się na zamówienie zestawu Bi-Tronik III V2, możecie liczyć na przyrost mocy i momentu obrotowego do niebotycznej wartości 680 KM i 890 Nm lub nawet 740 KM i 910 Nm (w zależności od wybranych komponentów). Jednocześnie prędkość maksymalna wzrośnie aż do 330 km/h!
BMW 550i, 650i, 750i/il (oraz xDrive) / Bi-Tronik III - stage 1
Oprócz pakietów modyfikacji elektronicznych do modeli z rodziny „M", G-Power oferuje również podobne modyfikacje dla pozostałych modeli BMW z serii „F", które napędzane są jednostkami V8, 4,4l biturbo. W tym przypadku, autorskie programy sterujące pracą silników BMW, pozwalają na podniesienie mocy i momentu obrotowego z fabrycznych 450 KM i 650 Nm do 490 KM i 685 Nm oraz 510 KM i 720 Nm.
BMW 550i, 650i, 750i/il (oraz xDrive)/ Bi-Tronik III - stage 2 & 3
W celu osiągnięcią jeszcze większej mocy konieczne są modyfikacje układy wydechowego oraz oprogramowanie G-Power Bi-Tronik III V2. W tej specyfikacji moc maksymalna wzrośnie do 540 KM a moment obrotowy do 790 Nm. Jeśli natomiast szukacie czegoś naprawdę z górnej półki to zainteresuje Was ostatni, trzeci poziom modyfikacji Bi-Tronik III V3. Na tym etapie konieczne będą już nie tylko modyfikacje układu wydechowego, ale i wymiana obu turbosprężarek, co przekłada się jednak na osiągi – 560 KM i 810 Nm – to więcej niż w seryjnym M5 F10!
Możliwość łączenia ze sobą różnych komponentów G-Power (oprogramowanie ECU, układy wydechowe, turbosprężarki itp.) pozawala na stworzenie dokładnie takiego zestawu, jaki odpowiada Waszym potrzebom, a możliwości są ogromne!
Wszystkie produkty G-Power dostępne są w ofercie PMS Experience Exclusive Tuning. Zobacz więcej klikając TUTAJ
Archiwum
2020 (10)
2019 (7)
2018 (8)
2017 (12)
2016 (19)
2015 (26)
2014 (23)
2013 (45)